מיתוג > דְלִי

פישוט מסע שיווק שותפים

דלי מתגלה כמגדלור עבור אלה המנווטים בעולם המורכב של שיווק שותפים. על ידי הצעת קהילה עשירה בחדשות, טיפים ותובנות על מוצרים חמים, Bucket סולל נתיב חלק ונגיש לכל מי שמחפש לצלול לשיווק שותפים. אסטרטגיית המיתוג שלנו התמקדה בהתגלמות הפשטות והנגישות הללו, במטרה להפוך את התחום לפחות מרתיע עבור עולים חדשים.

צבעים מחברים: עיצוב מותג שמדבר על אחדות וקלות

תוך שימוש בפלטה רכה של סגול, ירוק וכחול, בשילוב עם צורות מעוגלות המצביעות על קישוריות ונגישות, יצרנו זהות מותגית עבור Bucket שבולטת. אלמנטים אלה לא רק הופכים את המותג למושך מבחינה ויזואלית אלא גם מחזקים את הרעיון של קהילה ידידותית ומכילה. בחירת הצבעים ואלמנטים העיצוביים מהדהדים את המהות של Bucket - שירות שנועד לבטל את המסתורין של שיווק שותפים, מה שהופך אותו למיזם מושך ופשוט לכולם.