מיתוג > מלאך פילפל

הטעם של שני העולמות

חברת קייטרינג מצליחה פנתה אלינו עם משבר זהות: הם פעלו תחת שני שמות - "מלך פלפל" ו"סולט אנד פפר" - מה שגרם לבלבול בשוק. מעבר לאחדות הזהות המיתוגית שלהם, הם היו צריכים להציג את ההתפתחות שלהם משירות קייטרינג ליצרן מומחה של מגשי אירוח יוקרתיים.

טעמים טריים, זהות רעננה

המהלך הראשון שלנו היה לאחד את המותג תחת שם אחד. לאחר מכן, בנינו זהות מיתוגית תוססת שהתמקדה בשני אלמנטים מרכזיים: גיוון וטעמים מקומיים. השפה הוויזואלית חוגגת את השפע של המטבח הישראלי דרך דפוסים משחקיים של פירות, ירקות ומעדנים. פיתחנו שתי מערכות עיצוב ייחודיות אך משלימות: מערכת צבעונית ושמחה עבור ההיצע הרגיל שלהם, מלאה בחיים ואנרגיה, ומערכת אריזות שחורות מעודנות עבור המגשים היוקרתיים. התוצאה היא מותג שמאזן בצורה מושלמת את רוח החגיגיות של החברה עם המגשים היוקרתיים שלה. מאריזות המשלוח התוססות ועד האריזות השחורות האלגנטיות של המגשים היוקרתיים, כל נקודת מגע מחזקת את מעמדה של החברה כמותג קייטרינג ישראלי מודרני שמביא לשולחן גם שמחה וגם אלגנטיות.