מיתוג > מלח פלפל

הטעם של שני העולמות

חברת קייטרינג מצליחה הגיעה אלינו עם משבר זהות: היא פעלה תחת שני שמות – "מלך פלפל" ו-"סולט אנד פפר", מה שיצר בלבול בשוק. אבל מעבר לאיחוד המותג, הם ביקשו לחדד את השלב הבא בהתפתחות שלהם, ממפעילי שירות קייטרינג ליוצרי מגשי אירוח פרימיום, עם התמחות אמיתית בחוויית אירוח עכשווית.

טעמים חדשים, זהות חדשה

המהלך הראשון שלנו היה לאחד את המותג תחת שם אחד. משם, בנינו זהות חיה ותוססת שמבוססת על שני עקרונות מובילים: גיוון וטעם מקומי. השפה החזותית חוגגת את השפע של המטבח הישראלי באמצעות דפוסים שובי עין של פירות, ירקות ומטעמים. פיתחנו שתי מערכות עיצוב משלימות אך מובחנות: שפה צבעונית, שמחה ומלאת חיים למוצרים היומיומיים, ולצידה קו אריזות שחור ומהודר למגשי הפרימיום. התוצאה היא מותג שמאזן בדיוק בין רוח החגיגה של החברה לבין ההצעה האיכותית שהיא מציעה. מאריזות המשלוח התוססות ועד קו הפרימיום האלגנטי, כל נקודת מגע מחזקת את מעמדה של החברה כמותג קייטרינג ישראלי עכשווי, שמביא לשולחן גם שמחה וגם תחכום.