מיתוג > Access

בונים את העתיד

Access מרכז טכנולוגי של חברת הבנייה המובילה בישראל, שפיר הנדסה, רצו מותג פורץ דרך כמו החזון שלהם, מותג שמבטא חדשנות, תעוזה וחשיבה מחוץ לקופסה. המשימה שלנו הייתה ליצור זהות מותגית שמשלבת את האמינות המוצקה והיציבות של עולם הבטון עם האנרגיה, הקצב והניצוץ של סטארט-אפ טכנולוגי.

לוגו שמגשר בין מסורת וחדשנות

בעיצוב הלוגו שאבנו השראה מהחברה האם, שפיר הנדסה. שמרנו על השורשים והזהות הקיימת, אך הענקנו להם טוויסט טכנולוגי שמבטא את המיקוד של Access בעולם החדשנות. התוצאה היא מותג שמרגיש יציב ובטוח, אך גם זריז ודינמי, כזה שמגלם את החזון של החברה למהפכה טכנולוגית בתעשיית הבנייה.