מיתוג > גִישָׁה

בונים את העתיד

"אקסס", מרכז טכנולוגי של חברת הבנייה המובילה בישראל, רצו מותג פורץ דרך כמו החזון שלהם. המשימה שלנו? ליצור זהות מותגית שתשלב את האמינות המוצקה של בניית בטון עם הניצוץ של סטארט-אפ טכנולוגי.

לוגו שמגשר בין מסורת וחדשנות

בכל הנוגע ללוגו, לקחנו הנהון מחברת האם שלהם, SHAFIR. שמרנו על השורשים ללא פגע, אבל נתנו לזה טוויסט טכנולוגי כדי לציין את ההתמקדות של Access בחדשנות. התוצאה? מותג חזק וזריז כאחד, מהדהד את משימתה של החברה לחולל מהפכה בענף הבנייה עם טכנולוגיה