קריאייטיב > ארקיע

האופק החדש של ארקיע: יצירת נוכחות דיגיטלית ופיזית מאוחדת

חברת ארקיע, חברת התעופה התוססת של ישראל, יצאה לאחרונה למסע לרענון המיתוג שלה, תוך שהיא משלבת את הכחולים השלווים של השמיים והאוקיינוס והחומים החמים של החופים והאדמה בפלטתה. האתגר שלנו היה לקחת את זהות המותג המרעננת הזו ולהרחיב אותה למערכת מקיפה של קווים מנחים ורשתות דיגיטליות לשיווק מקוון. המטרה הייתה להבטיח שהנוכחות הדיגיטלית של ארקיע לא רק תהדהד עם אתוס המותג שלה אלא גם תשפר את חווית המשתמש בכל הפלטפורמות הדיגיטליות, מהאתר ועד לערוצי המדיה החברתית.

מעבר לשמיים: שילוב חלק של צבעים ועיצוב במיתוג של ארקיע

בתרגום המיתוג החדש של ארקיע ליישומים מעשיים, פיתחנו סט רב-תכליתי של רשתות עבור שלטי חוצות, מוצרים ומודעות מודפסות, מה שמבטיח שהזהות החזותית של המותג תישאר עקבית ומשפיעה בכל המדיומים. השימוש בצבעי כחול וחום נשקל בקפידה כדי לעורר תחושות של הרפתקה, שלווה וחיבור לכדור הארץ. עבור פלטפורמות דיגיטליות, ההנחיות כוללות רשתות עיצוב רספונסיביות המותאמות בצורה חלקה למכשירים שונים, תוך עדיפות לקריאה ומעורבות משתמשים. על ידי יצירת שילוב הרמוני של צבעים, דימויים וטיפוגרפיה, שמנו את הבסיס לארקיע לספר את סיפורה בצורה יעילה יותר, תוך הזמנת מטיילים לחקור את העולם עם חברת תעופה שמבינה את יופיו של המסע.