קריאייטיב > ארקיע

האופק החדש של ארקיע: מגבשים נוכחות אחידה בדיגיטל ובעולם הפיזי

חברת התעופה הישראלית התוססת Arkia יצאה לדרך עם זהות מותג חדשה, צבעוניות שמחברת בין השמיים והים בגווני כחול רגועים, לבין חום האדמה והחול שמשרים חמימות וקרבה. התפקיד שלנו היה לקחת את השפה המחודשת הזו ולתרגם אותה להנחיות עיצוב דיגיטליות מדויקות: גרידים, כללים ושפה עיצובית שמאפשרת אחידות בכל נקודות המפגש הדיגיטליות עם הלקוח. המטרה הייתה אחת: לייצר חוויית משתמש שלמה והרמונית, שמעבירה את רוח המותג של ארקיע, גם באתר, גם ברשתות החברתיות, וגם בכל פלטפורמה דיגיטלית בה היא פוגשת את הקהל שלה.

מעבר לשמיים: שילוב חלק של צבעים ועיצוב במיתוג של ארקיע

בתרגום השפה המיתוגית החדשה של ארקיע ליישומים פרקטיים, פיתחנו מערך גרידים גמיש לשלטי חוצות, מוצרים ומודעות מודפסות, כך שהשפה הוויזואלית תישמר קוהרנטית, מדויקת ובעלת נוכחות בכל פורמט. שילוב הגוונים הכחולים והחומים לא נעשה רק מטעמי אסתטיקה, אלא מתוך כוונה לעורר תחושות של הרפתקה, רוגע וחיבור לאדמה. בדיגיטל, יצרנו הנחיות שמבוססות על גרידים רספונסיביים, שמבטיחים קריאות אופטימלית וחוויית משתמש זורמת בכל מסך ומכשיר. החיבור המדויק בין צבע, טיפוגרפיה ודימויים מהווה תשתית עיצובית שמאפשרת לארקיע לספר את הסיפור שלה באופן עמוק ומשכנע ולהזמין נוסעים לצאת למסע עם חברת תעופה שמבינה את יופייה של הדרך, לא רק את היעד.