קריאייטיב > קוקה קולה

קוקה קולה קונקט: תסיסה בקצות אצבעותיך

עבור המותג האייקוני קוקה קולה, המשימה שעל הפרק הייתה להחדיר לאפליקציית הסלולר החדשה שלהם לשוק הישראלי את חווית קוקה קולה הקלאסית. החזון שלנו היה לפתח שפה ויזואלית שתישאר נאמנה לערכי הליבה של המותג של אושר, ביחד ורענון. מאמץ המיתוג הדיגיטלי הזה נועד לתרגם את הזהות המפורסמת של קוקה קולה לאוצר חזותי לשיווק האפליקציה החדשה, תוך שמירה על "קולה" ללא ספק.

ביטוי דיגיטלי רב תכליתי: אסתטיקת האפליקציה של קוקה קולה

השפה הוויזואלית שנוצרה עבור האפליקציה לנייד של קוקה קולה נבנתה להיות רב-תכליתית כמו שהיא תוססת, ומבטיחה עקביות בשיווק תמידי, מסעות פרסום עונתיים ואירועים בלעדיים. האלמנטים העיצוביים של האפליקציה - מסכמות צבעים וטיפוגרפיה ועד לעיצוב כפתורים ורשתות פריסה - כולם נבחרו בקפידה כדי לשפר את מעורבות המשתמש תוך שמירה על הסרט האדום והדינמי האיקוני של המותג. המסגרת האסתטית הניתנת להתאמה זו מבטיחה שבין אם זו דחיפה לקידום מכירות או הזמנה לאירוע וירטואלי, כל אינטראקציה מרגישה קוקה קולה באופן ייחודי.