מיתוג > צַלַחַת

ארוחת צהריים מוגשת!

תגידו שלום ל"מה יש לארוחת צהריים?", ושלום ל-DISH, הדרך הטרייה ביותר להפוך את הפסקת הצהריים שלכם לחוויה קולינרית אמיתית, מהפכנית הן לעובדים והן למעסיקים. הודות לתפעול חכם וחלקלק, העובדים יכולים כעת להזמין ממגוון עצום של מסעדות וליהנות מהארוחה המושלמת, המוגשת בזמן הנכון, בדיוק בטמפרטורה הנכונה, מבלי לבזבז זמן על טייק אווי או משלוח.

הפרויקט הזה עורר את התיאבון שלנו.

מהביס הראשון הרגשנו שהמותג הזה צריך מיתוג חדש ומפתה. זה היה צריך לכלול את כל המרכיבים הנכונים: טכנולוגיה, מהירות ומצוינות קולינרית. התחלנו עם שם המותג. ערבבנו, ערבבנו, זרקנו ופיזרנו עד שהגענו - והתאהבנו ב- DISH. הלוגו נוצר משילוב של צורות עגולות כדי להעניק לו זריזות ודינמיות - תכונות המשתקפות גם באייקונים שיצרנו עבור המותג. הוא היה מתובל בצבע קלרט, משדר חמימות ונגישות. התהליך היה מרגש ויצאנו מתחנות העבודה שלנו מלאות ומרוצים. אנו באמת מאמינים שהמותג החדש הזה יכול וצריך לחולל מהפכה בתעשיית משלוחי המזון בישראל. אז ... אכפת לך להישאר לקינוח?