קריאייטיב > פלורליס

איפה כל פרט מספר את הסיפור שלך

Floralis, שם נרדף לעיצוב הבית האלגנטי, מחייה את המותג שלה בקמפיין מודעות וידאו תוסס ששואל את השאלה המרתקת, "מה הסגנון שלך?". האתגר שלנו היה לשבור את התבנית של פרסום מינימליסטי מסורתי בחלל עיצוב הבית. במקום תפאורות נקיות וריקות, בחרנו להציג את המוצרים המתוחכמים של Floralis בתוך תפאורות חדרים עמוסים ומעוצבים, שמספרים סיפור ומהדהדים את הקסם החי של בית אהוב.

יצירת נרטיבים ויזואליים: נוכחות החוצות הנועזת של Floralis

החוצות שלנו מחבקים את האתוס של המותג, הם קנבסים שמתארים את הכאוס והיופי של חיי היומיום. כל מוצר מוצג בהקשר של סביבה שוקקת ומעוטרת במלואה, ומעודדת את הצופים לדמיין כיצד Floralis יכולה להעלות את מרחבי המגורים שלהם. גישה ייחודית זו לא רק מדגישה את הרבגוניות והיופי של המוצרים אלא גם מזמינה את הקהל לדמיין את חייהם שלו שזורים באלגנטיות שפלורליס מציעה.