קריאייטיב > פלורליס

כשהפרטים מספרים את הסיפור שלך

Floralis, שם נרדף לדקורציה ביתית אלגנטית, יוצאת בקמפיין וידאו ססגוני שמעלה שאלה אחת מסקרנת: "מה הסגנון שלך?" המטרה שלנו הייתה לשבור את תבנית הפרסום המינימליסטי שמאפיינת את עולם העיצוב ולבחור בדרך הפוכה. במקום חללים ריקים ומצולמים בקור, בחרנו להציג את המוצרים של Floralis בתוך חדרים מלאים חיים, עשירים בפרטים, שמספרים סיפור ומעוררים את התחושה של בית אמיתי, כזה שאוהבים לחיות בו.

יוצרים נרטיבים ויזואליים: הנוכחות הנועזת של Floralis בשלטי החוצות

בהלימה מלאה לערכי המותג, שלטי החוצות של Floralis הופכים לקנבס שמציג את הכאוס והיופי של חיי היומיום. כל מוצר מוצג בתוך סביבה חיה, מלאה ומעוצבת לעומק, שמעודדת את הצופה לדמיין כיצד Floralis יכולה לשדרג גם את הבית שלו. הגישה הלא שגרתית הזו לא רק מדגישה את היופי והגמישות של המוצרים, אלא גם מזמינה את הקהל לדמיין את החיים שלו שזורים באלגנטיות שמציע המותג.