מיתוג > גולדפרב גרוס זליגמן

ממזגים מסורות, מעצבים עתיד

המיזוג ההיסטורי בין Goldfarb Seligman ו-Gross מציין אבן דרך בשוק המשפט הישראלי, חיבור בין המוניטין הקלאסי של Goldfarb Seligman לרוח החדשנות של Gross. המשימה שלנו הייתה לייצר זהות מותגית שתייצר גשר בין שני עולמות: לשמר את ההיסטוריה של שני המותגים ולייצר שפה חדשה שמביטה קדימה. בחרנו לשלב את גווני החום המסורתיים של Goldfarb Seligman עם הכחולים המודרניים של Gross וחיברנו אותם לגוון סגול ייחודי שמייצג את הסינרגיה המדויקת בין העולמות. הסגול החדש מבטא שותפות שמחברת בין עבר עשיר לחשיבה פורצת דרך.

מאחדים מורשות תחת דגל אחד של משפט גלובלי מותאם אישית

האסטרטגיה הוויזואלית של Goldfarb Gross Seligman נבנתה סביב הלוגו החדש, שבמרכזו מופיע סימן הפלוס, סמל לאיחוד ולחיבור בין החוזקות של שתי הפירמות. הסלוגן "Global Law, Personal Touch" ממחיש את מחויבות הפירמה להעניק שירות משפטי מותאם אישית, גם במציאות עסקית חובקת עולם. המטאפורה החזותית משלבת בין היציבות של אבן כסמל, למעמדה של הפירמה הגדולה בישראל לבין הגמישות של זרמים זורמים, שמבטאים את היכולת להציע פתרונות משפטיים מותאמים, דינמיים ועתירי תבונה.