מיתוג > גולדפרב גרוס זליגמן

מיזוג מסורות, עיצוב עתיד.

גולדפרב גרוס זליגמן מציין מיזוג משמעותי בתחום המשפטי בישראל, המאחד את היוקרה הקלאסית של גולדפרב זליגמן עם הרוח החדשנית של גרוס. המשימה שלנו הייתה ליצור זהות מותגית שתגשר על העבר המפורסם של שתי הישויות, תוך שילוב של גווני החום המסורתיים של גולדפרב זליגמן עם הבלוז העכשווי של גרוס. התוצאה? גוון סגול ייחודי המייצג בצורה מושלמת את הסינרגיה של שתי החברות, המגלם שותפות המחברת מורשת עם חשיבה קדימה.

איחוד מורשת תחת באנר של משפט גלובלי מותאם אישית.

עבור גולדפרב גרוס זליגמן, האסטרטגיה הוויזואלית סובבת סביב הלוגו החדש, המודגש בסמל פלוס המייצג אחדות ומיזוג נקודות החוזק של הפירמות. הסלוגן "חוק גלובלי, מגע אישי" ממחיש את מסירותו של המשרד לתת מענה לצרכים המורכבים של לקוחות עסקיים בקנה מידה עולמי. המטאפורה החזותית, המשלבת את יציבות האבן - המסמלת את מעמדו של המשרד כמשרד עורכי הדין הגדול בישראל - עם יכולת הסתגלות של זרמים זורמים, מבטאת את חוזק היסוד של המשרד ואת יכולתו להציע פתרונות משפטיים מותאמים ומתקדמים.