מיתוג > אורייזון קפיטל

מובילי דרך לצמיחה עסקית

קרן הון סיכון מובילה עם היסטוריה מרשימה של הצלחות פנתה אלינו עם התמחות ייחודית: ליווי חברות בשלב הקריטי שבין סבב הגיוס הראשון לשני. בשונה מקרנות הון סיכון מסורתיות, הורייזון פיתחה מתודולוגיה ייחודית המשלבת מפגשי מנטורינג שבועיים, הכוונה צמודה ותמיכה שיטתית לגדילה וצמיחת החברות. הם היו זקוקים למותג שישקף הן את הישגיהם המוכחים והן את הגישה המתודית שלהם להצלחת סטארטאפים.

מתודולוגיה פוגשת תנועה

בנינו את אסטרטגיית המותג סביב האמונה המרכזית של הורייזן: בין שתי נקודות תמיד קיים מסלול אופטימלי - גם אם הוא לא בהכרח הקצר ביותר. פילוסופיה זו באה לידי ביטוי בלוגו, שבו האותיות 'HC' זורמות בין שתי נקודות, ומסמלות את המסע המשותף עם הסטארטאפים. המערכת הויזואלית בנויה על גרידים מדוייקים, רשתות ודפוסי מדידה המשקפים גישה מתודית, תוך שמירה על תחושת תנועה והתקדמות. פלטת הצבעים מאזנת בין עסקי לחדשני, ומשלבת גוני כחול מקצועיים עם ירוקים וצהובים רעננים המבטאים את הדינמיות של חברות הפורטפוליו. כל אלמנט ויזואלי מחזק את הסיפור שלהם: קרן הון סיכון שלא רק מספקת הון, אלא מלווה בקפידה סטארטאפים לאורך מסעם להצלחה, ומוצאת את הדרך המיטבית קדימה - גם כשהיא לא בהכרח הברורה ביותר.